Jacko – drugie podejście…

31 stycznia 2009

Kto może, niech pomoże…

Filed under: Myślę, że...,Różności — Jacko @ 18:32

Będzie krótko. Sprawa wygląda tak – kolega Rafał kilka dni temu napisał na blogu: „Ratujmy życie Izy – mojej siostrzyczki”.

Zastanawiałem się, czy napisać o tej sprawie. Miotały mną różne myśli – z jednej strony: „A co mnie to obchodzi?”, „Nie moja sprawa!”, „Nawet jej nie znam!” a z drugiej jednak: „W sumie tragedia…”, „Jednak to siostra kolegi…”.

Pisali o tym między innymi: Ania 1410; Marek; defu

Doszedłem do wniosku, że jednak trzeba napisać. Bo nawet jeśli ja osobiście nie mam możliwości jakiejś większej pomocy, to chociaż o tym napiszę. W związku z tym proszę moich czytelników, by przesłały dalej tę informację. Pomóżmy Izie chociaż w ten prosty sposób.

Bo może przypadkowo przeczyta to ktoś, kto dysponuje jakąś większą gotówką, czy coś w tym rodzaju.

Co nowego na stadionie…?

Filed under: Fotki,Gdańsk,Stadion Gdański — Jacko @ 17:46

Dokładnie 2 miesiące zrobiłem krótki slideshow, na którym pokazałem Wam, co się dzieje na miejscu, gdzie powstaje stadion na EURO 2012, roboczo nazywany Baltic Areną (bo jeszcze nie wiadomo, jak się będzie nazywał – pewnie jakoś „??? ARENA”, gdzie ??? oznacza nazwę sponsora. Ale mniejsza z tym).

Dzisiaj prezentuję Wam kolejny slideshow, bo naprawdę wiele się wydarzyło od 30 listopada. Nie będę o tym tu pisał, bo już pisałem, chociażby 15 grudnia 2008, gdy oficjalnie zaczęły się prace albo 26 stycznia 2009, gdy w pobliżu placu budowy zainstalowano kamerę (a właściwie dwie).

No i to tyle.

Aha, postanowiłem sobie, że będę tu wstawiał takie „slajdszoły” co 2 miesiące. Albo nawet co miesiąc. Pomyślę.

Blog na WordPress.com.