Jacko – drugie podejście…

1 stycznia 2009

Coś tam, coś tam na Nowy Rok…

Filed under: Fotki,Gdańsk,Nowy Port,Różności — Jacko @ 18:33

Se tak pomyślałem, że skoro jest już po Sylwestrze (i po urodzinach moich) i się siedzi w domu i kaca leczy 😉 (przy okazji – dzięki Paweł za browarek. Dzisiaj z rana był, jak przysłowiowa śmietana), to trzeba by coś wrzucić.

Taki tam sobie byle jaki przegląd tygodnia:

Piątek 26 grudnia, Letnica (z psem na spacerze byłem):

Sobota, nad Kanałem Portowym:

W niedzielę bratu pamięć RAM pożyczałem, więc byłem zmuszony pudło rozkręcić. Ło matko, ile tam kurzu było (i nadal jest) ! 😉 Nie pamiętam, 3 albo 4 lata temu go kupiłem i jeszcze do niego nie zaglądałem:

Poniedziałek = praca. Kolumbarium przy cmentarzu Srebrzysko:

Wtorek też praca i też cmentarz Srebrzysko (tylko trochę bardziej w lesie):

Środa. Ściana dawnej Łaźni (taka mi jakaś fajna fota wyszła):

I wreszcie dzień dzisiejszy (bo już grubo po północy było). Powrót do domu:

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.