Jacko – drugie podejście…

7 stycznia 2009

Zawiało, zasypało…

Filed under: Fotki,Gdańsk,Nowy Port,Różności,Trip,Video — Jacko @ 19:37

Gdzieś tak około południa zaczęło. Zaczęło sypać i wiać strasznie. Chciałem wyjść trochę na zewnątrz, by coś popstrykać, ale po wyjściu przed dom, zrezygnowałem. Poprzestałem na otwarciu okna i zrobieniu krótkiego filmu (w „tle” słychać trochę mojego psa, który też chciał na okno wskoczyć) :

Pomyślałem sobie, że poczekam, aż przestanie padać i wtedy pójdę się przejść po dzielnicy. Czas mijał a końca śnieżycy nie było. Dopiero po 15-tej odpuściło, więc poszedłem. Oto efekty:

Ulica Władysława IV.

Do Parku Jordanowskiego poszedłem.

Potem próbowałem nad kanał pójść…

…ale zaczęło się już ciemno robić, więc zdecydowałem się do domu wracać.

Pewnie jutro (jak nie będzie za mocno wiało i sypało) to się wcześniej na obchód po dzielnicy wybiorę. I pewnie jakiś update zrobię. Zobaczy się…

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.