Jacko – drugie podejście…

1 lutego 2009

Stare odchodzą , nowe przychodzą…

Filed under: Autobusy,Fotki,Gdańsk,Nowy Port,Trip,Wydarzenia — Jacko @ 17:34

A właściwie powinno być „Stare odjeżdżają , nowe przyjeżdżają…”.

Weekend minął mi pod znakiem autobusów. W sobotę Gdańsk żegnał stare, wysłużone Ikarusy a w niedzielę witał nowiuteńkie Solarisy. Oczywiście wybrałem się na obie imprezy. Ale po kolei.

Sobota 31.01.2009, przy dworcu PKP Gdańsk Wrzeszcz.

Ikarus 280 2299.

Ikarus 260 2339.

Oba Ikarusy na chwilę przed odjazdem w ostatni kurs (po trasie linii 142).

Targ Sienny, Ikarus 280 2299 już po ostatnim kursie.

I znów Ikarus 260 2339.

Baza autobusowa przy Hallera.

GOODBYE !!!

Niedziela 1.02.2009.

Ten Solaris 2513 zabrał mnie w kierunku Targu Węglowego (przez Brzeźno, Zaspę i Wrzeszcz).

Na miejscu „przywitał mnie” Solaris 2545.

Zaraz obok niego stał, przystrojony chyba w tę samą kokardę, co 19 grudnia 2007 miał na sobie Bombardier 1005, podczas otwarcia nowej linii na Chełm, Solaris 2099.

Solaris 2546.

Potem spotkałem kolegów z forum. Wybraliśmy się na krótką przejażdżkę po Starym Mieście.

Myślałem, że do domu też sobie Solarisem (2520) pojadę, ale stwierdziłem, że kierowca jest za młody 😉 , więc darowałem sobie.

Więc jeszcze ostatnie 2 spojrzenia na Solarisy

I pojechałem do domu. Przy okazji – dzięki Krzysiek za podwiezienie.

2 Komentarze »

  1. […]  PS. Ikarusy idą w Gdańsku na emeryturę… Zobacz zdjęcia u Jacko! […]

    Pingback - autor: My Treasure - Dorota « Blog Archive « Migawkowy fotoblog — 1 lutego 2009 @ 22:01

  2. […]  PS. Ikarusy idą w Gdańsku na emeryturę… Zobacz zdjęcia u Jacko ! […]

    Pingback - autor: My Treasure – Dorota « Marek Jan Barański — 14 lutego 2010 @ 21:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Dodaj komentarz

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.