Jacko – drugie podejście…

26 października 2008

PhotoDay na Letnicy…

Filed under: Fotki,Gdańsk,Stadion Gdański,Trip,Wydarzenia — Jacko @ 18:06

Czas: 25 październik 2008, godzina 12:00;
Miejsce: Gdańsk Letnica, teren pod budowę Baltic Areny;
Wydarzenie: PhotoDay organizowany przez redakcję MMTrojmiasto.pl.

A oto moja skromna „dokumentacja” tego wydarzenia:

Najpierw zbiórka przy III Urzędzie Skarbowym:

Przyjechała nawet telewizja:

Oliwia Piotrowska:

Gdzie strumyk płynie z wolna… 😉 :

Ewa Kowalska wyjaśnia, do czego służy ten „klocek” (oczywiście do zrzucania go z wysokości… 😉 ) :

Nieodłączny element „krajobrazu” tej okolicy… 😉 :

Nikittta się zastanawia, „dlaczego ten dźwig jest taki brudny…?” :

Rozmowy trwały długo… :

W tym momencie niestety byłem zmuszony się oddalić, gdyż obowiązki służbowe były bezlitosne. Pożegnałem się więc z obecnymi, życzyłem im miłej „wycieczki” i udałem się na tramwaj (10-tka w kierunku Siedlec).

Przez to całe zamieszanie zapomniałem pójść na „moje miejsce”, z którego co sobotę robię fotę tego terenu. Musiałem więc pojechać dzisiaj (to była chyba raczej moja ostatnia jazda rowerem w tym roku – jak dla mnie, to już za zimno na takie przejażdżki…) :

W sumie, to niewiele się tam zmieniło od mojej ostatniej wizyty. Ale na wiosnę ma się ruszyć. Oby…

2 Komentarze »

  1. Do 2012 roku to pewnie się jeszcze kiedyś na Letnicy spotkamy:)

    Komentarz - autor: Ewa — 26 października 2008 @ 20:38

  2. Zapewne. Najprawdopodobniej w jakąś środę lub sobotę.

    Komentarz - autor: Jacko — 26 października 2008 @ 20:57


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.