Jacko – drugie podejście…

9 października 2010

Tam, gdzie tramwaje nocują…

Czas: 9 październik 2010, godzina 10:00-12:00;
Miejsce: Zajezdnia tramwajowa w Nowym Porcie;
Wydarzenie: PhotoDay 12.0 organizowany przez MMTrojmiasto.pl.

Pomyślałem sobie, że daleko nie mam, to się przejdę… Nie byłem tam jakieś (jeśli dobrze liczę…) 8-10 lat. Fajnie było „odwiedzić” miejsce, po którym za dzieciaka biegało się po przyjściu ze szkoły (dla tych, co nie wiedzą – rodzice pracowali jako motorniczowie). Szkoda tylko, że cały PhotoDay ograniczył się do tego, że powystawiali tramwaje w taki sposób, by nie można było wejść na halę. Oraz, że oddzielili dość sporą część zajezdni biało-czerwoną taśmą, by nie wchodzić za daleko. Jestem zdania, że akurat ta zajezdnia jest tak mała, że w zupełności można było sobie darować tego typu ograniczenia.

No ale dobra, nie ma co „płakać nad rozlanym mlekiem”… Trzeba się cieszyć z tego, co było możliwe i pokazać, co się tam „ustrzeliło.

Pulpit sterowniczy Konstala N:

Kasownik biletowy w Konstalu 102Na:

Siedzenia dla pasażerów w PESie 120N (wg mnie – bardzo złe rozwiązanie. Ostatnio zdarzyło mi się jechać, siedząc na jednym z tych siedzeń. Jest tam na tyle mało miejsca, że osoba siedząca naprzeciw mnie notorycznie obijała się kolanami o moje kolana):

Tablice liniowe:

Najstarszy (z 1873 roku) tramwaj na „wyposażeniu” ZKM Gdańsk – Herbrand Metropolitan (wreszcie udało mi się go ustrzelić bez żadnych ludzi w kadrze…):

I najnowszy (2010 r.) – PESA 120N Swing (po raz pierwszy go w Nowym Porcie widziałem):

I jeszcze wszystkie w pełnej krasie… 😉 :

Generalnie impreza mi się nawet podobała. Jedyny mankamentem dla mnie były te ograniczenia, o których pisałem wyżej. Reszta była OK.

4 Komentarze »

  1. Wnętrza i zakamarki pokażę na Wolnym Forum Gdańsk.

    Komentarz - autor: fritzek — 9 października 2010 @ 14:08

  2. Na to liczę… 😉

    Komentarz - autor: Jacko — 9 października 2010 @ 14:23

  3. Voila. Zapraszam: http://wolneforumgdansk.pl/viewtopic.php?p=30583#30583

    Komentarz - autor: fritzek — 9 października 2010 @ 17:53

  4. Podziękował… 😉

    Komentarz - autor: Jacko — 9 października 2010 @ 17:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Dodaj komentarz

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.