Jacko – drugie podejście…

13 czerwca 2010

Weekend pod znakiem kolei…

Filed under: Fotki,Gdańsk,Nowy Port,Trip,Wydarzenia — Jacko @ 20:04

Zaczęło się od informacji w Dzienniku Bałtyckim.

W tym miejscu chcę jasno powiedzieć, że nie jestem jakimś tam wielkim pasjonatem kolei (bo nie od dzisiaj wiadomo, że bardziej interesują mnie tramwaje…). Ale stwierdziłem, że skoro tyle ciekawych rzeczy będzie się działo w ten weekend (a dodatkowo brat uwielbia kolej…), postanowiłem jednak wziąć w tym udział. A było to tak…

Sobota, 12 czerwca 2010 – wycieczka do LOTOSu:

Fotostop w okolicach byłej stacji MOTŁAWA MOST.

Na miejscu oczywiście mnóstwo różnego typu lokomotyw (nie znam się, więc po prostu wklejam zdjęcia)

Do większości z nich można było wejść a nawet się przejechać.

W drodze powrotnej (przez Pruszcz Gdański)

Niedziela, 13 czerwca 2010 – Dni Techniki Kolejowej 2010. Tutaj interesował mnie tylko przejazd dawną trasą SKM-ki Gdańsk Główny – Gdańsk Kolonia (trasa szła dalej, do Nowego Portu, ale niestety tam już torów nie ma 😦 ), więc tylko o tym będzie.

W oczekiwaniu na odjazd.

Na stacji Gdańsk Nowe Szkoty.

Ciekawostka – Nowe Szkoty, to obecnie jedyna stacja na tej trasie, na której pozostała tablica z nazwą.

Gdańsk Kolonia.

Powrót przez tor linii towarowych (w okolicy Nowych Szkotów)

I jeszcze jeden fotostop.

I do domu.

Powiem szczerze, że dość ciekawie spędziłem ten weekend (co nie zmienia faktu, że nadal bardziej lubię tramwaje… 😉 )

4 Komentarze »

  1. Jak podobała się stacja Lotosu ? A na nastawni byłeś. Tego dnia ściągnęli mnie bo nawaliła blokada liniowa miedzy Olszynką GOL a GR (Lotosem)- taki ważny pociąg nie mógł wjeżdżać na sygnał zastępczy 😉 Jednak przed 11stą zmyłem się do domu (po usunięciu usterki) nie czekając na gości. Szkoda, zaprosiłbym Cię na jakąś kawę, herbatę albo wodę mineralną.

    Komentarz - autor: stamp — 16 czerwca 2010 @ 20:19

  2. A powiem Ci, że całkiem całkiem. Myślałem, że będzie mniej ciekawie.

    A co do zaproszenia, to jak tam zajechaliśmy, to była woda mineralna, ciastka i czekolada.

    Komentarz - autor: Jacko — 16 czerwca 2010 @ 20:34

  3. Szkoda, że nie wiedziałem o tej imprezie 😦 Stamp dlaczego mi nie powiedziałeś, że pracujemy w tej samej firmie??? 🙂

    Komentarz - autor: Matti — 16 czerwca 2010 @ 22:27

  4. Dlaczego ? Bo nie wiedziałem 😉

    Komentarz - autor: stamp — 20 czerwca 2010 @ 9:41


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.